Natalia Hennig
Absolwentka neurologopedii i filologii polskiej (spec. logopedyczna) na Uniwersytecie Gdańskim. Aby jeszcze lepiej rozumieć potrzeby dzieci w czasie terapii, ukończyła też pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną, a obecnie pracuje nad doktoratem.
Przez 15 lat pracy jako logopedka poznała więcej kilkulatków niż dorosłych w całym swoim życiu. A przez 10 lat spotykała je w przedszkolu integracyjnym, co było wspaniałą nauką zawodu i pozwoliło spojrzeć na rozwój – również komunikacji – w szerszej perspektywie. Dzięki temu dopasowuje poznane metody (Indywidualna Stymulacja Słuchu Johansena, Terapia Taktylna, terapia miofunkcjonalna i inne) do potrzeb konkretnego dziecka.
W wolnym czasie zaczytuje się w książkach dla dzieci i pisze o nich recenzje do zaprzyjaźnionych portali. Jest ciekawska słów – i tych pisanych, i tych mówionych!