Jest absolwentką studiów licencjackich Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną. Tytuł magistra zdobyła na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku edukacja mobilna w kulturze cyfrowej. Od tego czasu nieustannie się rozwija i zdobywa nowe umiejętności. Jest certyfikowanym diagnostą i posiada uprawienia diagnostyczne (Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych) oraz kwalifikacje do prowadzenia terapii ręki. Ponadto od kilku lat pracuje jako pedagog i terapeuta pedagogiczny w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej i jest wychowawcą klasy oraz nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej w Niepublicznej Szkole Podstawowej.
W pracy terapeutycznej opiera się na metodach aktywizujących takich jak: Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz, Metoda P. A. Dennisona, drama czy gry dydaktyczne. Wierzy, że bardzo ważne jest to, aby dziecko uczyło się przez zabawę, dzięki temu pracy wkładanej w zdobywanie nowych umiejętności nie traktuje jak przykrego obowiązku.
Jest osobą empatyczną, otwartą, przyjazną i budzącą zaufanie, przez co szybko nawiązuje kontakt z dziećmi. Pomaga, wspiera i doradza w niemal każdej trudności, jaką młody człowiek spotyka na swojej drodze.
W pracy terapeutycznej najbardziej ceni relacje z dziećmi oraz możliwość budowania ich poczucia własnej wartości i odpowiednią motywację do pracy.
Prywatnie jest pasjonatką polskiej muzyki lat 70.-80., gier planszowych i kotów. W wolnym czasie dużo czyta i szuka pomysłów na kreatywne sposoby pracy z dziećmi.